Gra ortograficzna z wykorzystaniem pacek na muchy. Na czym polega?
Na owadach wypisałam wyrazy z lukami. Są to słowa z trudnościami ortograficznymi “rz” i “ż”. Nauczyciel/prowadzący rozkłada pary osy – po dwie – uczniowie mają w dłoniach łapki/packi. Nauczyciel szybko wypowiada głoski z trudnościami, czyli np. “RZ” i uczniowie szybciutko uderzają packą w osę, gdzie ich zdaniem powinno wpisane być “rz”. Kto uderzy pierwszy i zrobi to poprawnie, zgarnia osę. I tak do wyczerpania “zapasów”.
Zestaw zawiera 30 os – 10 stron do wydruku PDF.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna, gra logopedyczna, ortografia |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 10 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Krzyżówka 2- bakterie i wirusy
Organy wegetatywne i generatywne roślin (liście, łodyga, korzeń, owoce, kwiat)
E – PAPIEROSY – Gazetka szkolna 


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź