-
nauczyciel potrzebuje: drukarki, ksero, ewentualnie laminarki
-
uczeń potrzebuje: kartki/zeszytu i długopisu
-
CEL GRY: ćwiczenie umiejętności rozwiązywania równań
-
WIEK GRACZY: od klasy 7
-
INSTRUKCJA:
-
Plik zawiera 16 kart, polecam zalaminować je po wydrukowaniu, dłużej posłużą.
-
Rozdaj uczniom po jednej karcie.
-
Uczniowie rozwiązują równanie ze swojej karty. Zaczyna wybrana osoba, która czyta zawartość swojej karty, np. Ja mam x = -5. Kto ma x=4? Osoba, która usłyszy rozwiązanie swojego równania, odczytuje go jeszcze raz i pyta: kto ma…?
-
Gra powinna “zatoczyć koło” i wrócić do pierwszej osoby.
-
- W wersji jednoosobowej można układać karty na zasadzie domina.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | gra dydaktyczna, Grywalizacja na matematyce, Ja mam... Kto ma..., Równania, Równania, nierówności i układy równań |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Historia jako nauka – gazetka szkolna
Układanka kwadratowa – pisanki
Kontakty z rodzicami 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź