Jak napisać list? – polecam tę lekcję realizować na 2 godz. lekcyjnych.
Materiał zawiera:
§ cel i nacobezu,
§ instrukcję do pracy w grupach wraz z listem wzorcowym, na podstawie którego uczniowie będą wyszukiwać elementów tej formy wypowiedzi. W zadaniu tym została wykorzystana rutyna myślenia krytycznego: Widzę-Myślę-Zastanawiam się,
§ wklejkę- schemat listu z wyszczególnionymi wyznacznikami,
§ słownictwo do listu,
§ wzór listu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, formy wypowiedzi, karta pracy, list, wklejka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 5 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


English Class A1+ Unit 7 Revision
Brainy 4 unit 3 – revision, test
DYKTANDO – LEKTURY ÓSMOKLASISTY
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź