Jest to karta A4, która ma zmusić uczniów do myślenia. Trochę przewrotna, na zasadzie „odwróconego pytania”/
Mamy miejsce na wpisanie odpowiedzi, a zadaniem uczniów jest wymyślić do tej odpowiedzi pytanie.
Ja na przykład w miejsce pytania wpisałam: „akcje dywersyjne” – uczniowie mają za zadanie ułożyć do tego pytanie.
Ja swoją kartę zalaminowałam i można wówczas pisać po niej pisakiem do tablic i zmazywać. Można także użyć karteczek samoprzylepnych.
Format PDF
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | karta pracy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 1 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Sketchnotka/notatka/streszczenie/wklejka/ściąga dla ucznia i nauczyciela. Temat „Co można zaobserwować pod mikroskopem?” w pdf. Biologia 5 dział „Poznajemy biologię”. Wykonana na podstawie podręcznika z wydawnictwa WSiP.
Wokół wiersza – sketchnotka
„Śmierć Pułkownika” – analiza utworu 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź