Aby rozpoznać schematy działania moich uczniów, pomóc im wskazać ich mocne i słabe strony oraz określić, jak mogą działać dla dobra grupy, przygotowałam kwestionariusz, który możesz wykorzystać na lekcjach swojego przedmiotu lub na godzinie wychowawczej. Do kwestionariusza przygotowałam także pomocnicze sformułowania oraz kartę ewaluacji.
Dzięki cyklowi lekcji z tymi kartami pracy uczniowie dostrzegają schematy swoich zachowań i będą mogli je wykorzystać do bardziej efektywnej pracy w grupie. Zauważą również, w jakim środowisku pracuje im się najlepiej i co im daje praca z uczniami mającymi różne talenty i różne potrzeby.
Szczegółowy opis pracy z materiałami: KLIK
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Materiały na zajęcia wychowawcze |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Godzina wychowawcza, karta pracy, konspekt, konspektyzajęć, scenariusz |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 9 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź