Krzyżówki matematyczne, dodawanie i odejmowanie w zakresie 1-100, dzień matematyki.

Materiał cyfrowy

W tym zestawie znajdziesz 4 łatwe karty pracy- na każdej inna krzyżówka matematyczna, z działaniami dodawania, w zakresie 1-100.  Polecamy jako powtórkę, uzupełnienie lekcji czy pracę własną uczniów w domu. 

W zestawie znajduje się również karta z rozwiązaniami wszystkich zadań. 

Polecamy również zestawy trudniejszych krzyżówek z mnożeniem. A także nasze inne zestawy z tabliczką mnożenia:

https://zlotynauczyciel.pl/downloads/krzyzowki-matematyczne-mnozenie-przez-liczby-jednocyfrowe-i-dwucyfrowe-w-zakresie-1-100-tabliczka-mnozenia/

Krzyżówki mnożenie w zakresie do 200:

https://zlotynauczyciel.pl/downloads/krzyzowki-matematyczne-trudne-mnozenie-przez-liczby-dwucyfrowe-w-zakresie-1-200-tabliczka-mnozenia/

 

Tabliczka mnożenia- kolorowanie według wyników mnożenia:

Kolorowanki po wynikach mnożenia- zestaw

Zestaw kart pracy z mnożenia i wielokrotnosci:

zestaw kart pracy, mnożenie, wielokrotności, kolorowanki

Tabliczki mnożenia do uzupełniania pustych pól- zestaw

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4
Przedmiot Matematyka
Dokumenty
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Robo Studio

Robo Studio to pracownia robotyki, programowania oraz nauki dla dzieci. Zajmujemy się głównie edukacją informatyczną, matematyczną oraz architektoniczną dzieci i młodzieży. Od lat tworzymy autorskie programy nauczania i własne materiały edukacyjne, a także scenariusze lekcji, warsztatów i wydarzeń edukacyjnych. Zapraszamy do współpracy i odwiedzania naszej strony www.robostudio.pl :)

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *