Materiał przeznaczony dla uczniów klasy 8, do wykorzystania podczas wprowadzania liczby Pi oraz długości okręgu.
Karta pracy do wykorzystania na lekcji, zastępstwach, zajęciach wyrównawczych.
Do pracy w grupie.
Dodatkowe rekwizyty potrzebne na lekcję:
centymetr, „okrągłe” przedmioty.
Przykładowy sposób realizacji:
Nauczyciel dzieli klasę na grupy ( mogą być 2 – 4 osobowe). Uczniowie otrzymują kartę pracy, centymetr oraz przygotowane przez nauczyciela lub własne przyniesione „okrągłe” przedmioty. Następnie przystępują do wykonania poleceń zawartych w karcie pracy. Na koniec omawiamy wyniki pracy i rozmawiamy na temat wniosków jakie nasuwają się uczniom po wykonaniu zadania.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 8 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | liczby |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Trójkąty, i kąty i czworokąty – podsumowanie informacji
Stacje zadaniowe stechiometria. Równania reakcji chemicznych
Gra dydaktyczna „Wąż” – dodawanie i odejmowanie liczb całkowitych
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź