MEMORY ,,Akademia pana Kleksa” pozwala na sprawdzenie, jak również utrwalenie wiadomości z lektury pt.: Akademia pana Kleksa.
Zadanie uczniów polega na połączeniu haseł z odpowiednimi odpowiedziami. Załączam dwie możliwe wersje gry.
Jedną z podpowiedziami rysunkowymi, drugą bez ilustracji.
Pierwszą można np. wykorzystać na początku omawiania lektury, drugą jako podsumowanie.
Najlepiej grać w zespołach 2-4 osobowych.
Materiał zawiera 14 stron
30 par do połączenia
Grafika wygenerowana przez chatGPT i zasoby canvy
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Akademia Pana Kleksa, bajki, canva, do zalaminowania, egzaminósmoklasisty, Gra, gra dydaktyczna, jezykpolski, kartkówka, łamigłówka, lektury, lektury obowiązkowe, układanka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 14 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Stacje zadaniowe – droga, prędkość i czas.
E-book Odkryj sekrety „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza, czyli jak omówić powieść na podstawie fragmentów?
Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych w przemocy rówieśniczej… Sytuacje i ćwiczenia…
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź