Podsumowanie pracy z mitami może przybrać postać logicznego zadania. Drukujemy wskazówki i tabelę. Zadanie polega na uzupełnieniu tabeli i odkryciu rozwiązania zadania. Uczeń, który odkryje, że np. Posejdon przybył na spotkanie jako pierwszy, stawia “+” w odpowiednim okienku i “-“w pozostałych, bo to przecież oznacza, że żaden inny bohater nie przybył trzeci. Tabelkę uzupełniamy do samego końca. Zachęcam – gwarancja aktywnej pracy i rozwój logicznego myślenia w jednym!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | mity greckie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Zmierz się z lekturą „Zemsta” Aleksander Fredro
Dyplom za zaangażowanie w życie klasy 3 wersje
Ortografia „rz” i „ż” – dopasowanie – nakrętki
Recenzje
By Renata on
Świetny materiał. Rozwija kreatywność i logiczne myślenie uczniów.
Dziękujemy za Twoją opinię.
Dla 74 z 166 osób ta recenzja była pomocna.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź