Mnożenie ułamka dziesiętnego przez liczbę naturalną -zamiast kartkówki/praca w grupie

Materiał cyfrowy

Praca w grupach lub indywidualnie. Sprawdzą się także w edukacji domowej.
Zadania doskonale sprawdzą się zamiast kartkówki.
Uczniowie otrzymują karty z ofertami sklepów oraz 6 zadania do rozwiązania.
Możemy wzbogacić lekcję-uczniowie układają zadania do swoich ofert i dają innym uczniom lub grupom do rozwiązania.
Nauczyciel otrzymuje też odpowiedzi do zadań.
W dokumencie znajduje się 6 różnych ofert sklepów.
ZAKRES: klasa 4, 5, 6 SP
Mnożenie ułamka zwykłego przez liczbę naturalną.
Porównywanie ułamków dziesiętnych.
Rozwiązywanie zadań tekstowych.
PRZEBIEG LEKCJI
Uczniów dzielimy na grupy za pomocą specjalnych losów z nazwami i logami sklepów. Zadania z powodzeniem możemy wykorzystać do pracy indywidualnej. Należy je przed lekcją wydrukować. Następnie rozdajemy grupom lub poszczególnym uczniom kartki z zadaniami i ofertami sklepów. Uczniowie rozwiązują zadania w zeszycie lub na osobnych kartkach.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Matmistrz

MATMISTRZ -Beata Zgoła
Nauczanie matematyki jest moją pasją. Do rozwoju motywuje mnie zaangażowanie dzieci, zaciekawienie, lubię widzieć ich zaskoczenie i radość z osiągniętego celu. Staram się odczarować królową nauk, sprawić, by była przyjazna, interesująca i wkręcająca. Wspólnie z uczniami szukamy jej w różnych dziedzinach życia, odkrywamy jej znaczenie i piękno. Uczniowie pod moim kierunkiem rozwijają się, ale też pokonują swoje ograniczenia.
Bliska mi pedagogika Montessorii-uczenie przez działanie. Dzieci zdobywają wiedzę, kompetencje, umiejętności i doświadczenie poprzez własną spontaniczną aktywność; nauczyciele nie narzucają dzieciom działań, ale współpracują w procesie edukacyjnym. Uważam, że bardzo ważne jest stwarzanie przestrzeni do zdobywania przez uczniów kompetencji, które są ważne przez całe życie człowieka: umiejętność uczenia się, kreatywność, przetwarzanie i interpretowanie informacji, krytyczne myślenie, przedsiębiorczość.
Na moim blogu https://matmistrz.blogspot.com/ opisuję sprawdzone sposoby na uczenie się i nauczanie matematyki. Rodzice i uczniowie znajdą na MATMISTRZU tłumaczenie trudnych zagadnień matematycznych, a nauczyciele pomysły na uatrakcyjnienie swoich lekcji.
Uczniowie pod moim kierunkiem nie tylko rozwijają się, ale pokonują swoje ograniczenia, czasem sięgają nawet po najwyższe nagrody- medale na Mistrzostwach Świata w Speed Stacking.
Tworzę materiały dla uczniów i nauczycieli w Polsce i Włoszech.
FB Matmistrz BZ
https://www.facebook.com/Matmistrz.BZ

Recenzje

  • Super pomysł

    Ciekawy sposób na utrwalenie materiału

    Dla 87 z 170 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Mnożenie ułamka dziesiętnego przez liczbę naturalną

    Cudowny pomysł spożywczo-matematyczny 🙂 przepiękne karty pracy!

    Dla 92 z 177 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *