Ćwiczenie polega na dobieraniu uczniów w pary. Połowa uczniów w klasie losuje po jednej planszy z grupy „Zadanie”, a druga połowa po jednej planszy z grupy „Odpowiedzi”. Uczniowie wstają z ławek trzymając przed sobą plansze i chodzą po klasie szukając par zadanie-odpowiedź, następnie zgłaszają się do nauczyciela, aby ten zweryfikował poprawność doboru pary.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 10 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


9 opowiadań społecznych dla dzieci w wieku 6-8 lat
Karta pracy – leksyka dotycząca podróżowania do wykorzystania na języku polskim
Matematyczne kubki (dodawanie i odejmowanie) – gra matematyczna
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź