Szukasz wskazówek jak pisać opinie, dostosowania wymagań dla uczniów ze specyficznymi trudnościami edukacyjnymi?
Zapraszamy do skorzystania z prezentacji przygotowanej przez pedagoga i terapeutę Annę Cybulę oraz nauczycielkę języka polskiego i terapeutę Karoliną Pilawę.
Prezentacja zawiera:
- BLOK A: Pigułka prawna
- BLOK B: Kiedy do PPP?
- BLOC C: Opinia nauczyciela
- BLOK D: Lateralizacja
- BLOK E: Opinia wychowawcy
- BLOK F: Spektrum autyzmu
- BLOG G: Niepełnosprawność intelektualna
- BLOK H: Niedostosowanie społeczne
- BLOK I: ADHD
- BLOK J: Opinia PPP
- BLOG K: Dostosowanie wymagań edukacyjnych
Ostatnio przeglądane materiały
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Dokumentacja nauczyciela |
Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Terapia dysleksji |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | canva, ćwiczenia, Diagnoza, edukacja zdalna, egzaminósmoklasisty, Godzina wychowawcza, grafomotoryka, Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, IPET, jezykpolski, konspekt, konspektyzajęć, lapbook, matematyka podstawa, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, prezentacja, Rewalidacja, rozwój nauczyciela, webinar, WOPFU |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 61 - 70 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź