Dowiesz się, jak wspierać dziecko w pokonywaniu:

Trudności z koncentracją – które powodują brak skupienia na zadaniach.

Problemów z interakcjami społecznymi – wynikających z nieznajomości norm grupowych.

Braku umiejętności rozpoznawania emocji – własnych i innych osób.

Trudności z samoregulacją – które prowadzą do frustracji lub wycofania.

Praktyczne zalecenia i wskazówki wychowawcze
Krok po kroku nauczysz się, jak wprowadzać zmiany i poprawiać funkcjonowanie dziecka.

Co znajdziesz w Planie?

Spis treści: Plan Pracy dla dziecka z zaburzeniami społeczno-emocjonalnymi
1. Wstęp
1.1. Cel planu pracy

1.2. Główne założenia planu

2. Diagnoza dziecka
2.1. Opinia i diagnoza psychologiczna

2.2. Charakterystyka dziecka w kontekście przedszkolnym

3. Cele pracy z dzieckiem
3.1. Cele ogólne

3.2. Cele szczegółowe

4. Formy i metody wsparcia
4.1. Terapia logopedyczna

4.2. Terapia psychologiczno-pedagogiczna

4.3. Terapia integracji sensoryczno-motorycznej

5. Organizacja pracy z dzieckiem
5.1. Harmonogram zajęć indywidualnych i grupowych

5.2. Dostosowanie przestrzeni i materiałów

6. Monitoring postępów i ewaluacja
6.1. Narzędzia oceny efektywności działań

6.2. Dokumentowanie zmian w funkcjonowaniu dziecka

7. Współpraca z rodzicami i specjalistami
7.1. Ścisła współpraca z rodzicami w celu wsparcia dziecka

7.2. Konsultacje z psychologiem, logopedą i terapeutą SI

8. Zalecenia i rekomendacje
8.1. Dalsze działania wspierające rozwój dziecka

8.2. Propozycje kontynuacji pracy na kolejnych etapach edukacyjnych

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź