Pomysły i scenariusze na GODZINĘ WYCHOWAWCZĄ. Dla grup klasowych 3-8, lub wyżej dla dzieci z Aspergerem i problemami społecznymi. Dzieci same nadają poziom. Zestaw ma 113 stron (e-book, plik pdf do własnego wydruku).
W środku znajdziesz propozycje przeprowadzenia tematów:
- NIEWŁAŚCIWE ZACHOWANIA W GRUPIE ( LIZUSOSTWO, DONOSICIELSTWO, OBMAWIANIE, WYŚMIEWANIE ITP.)
- CZY NIEPOWODZENIA POMAGAJĄ NAM DOJŚĆ DO CELU?
- DYSKUSJA JAKO JEDNA Z FORM OSIĄGANIA CELU
- AGRESJA I WULGARYZMY W WYRAŻANIU EMOCJI I ICH WPŁYW NA KREOWANIE KONTAKTÓW MIĘDZY LUDŹMI
- KOLEŻEŃSTWO, KUMPLOSTWO, PRZYJAŹŃ, MIŁOŚĆ – RÓŹNICE
- ROLA WSPÓŁPRACY I POMOCY W OSIĄGANIU CELÓW W GRUPIE I INDYWIDUALNIE
- ROLA ŚRODOWISKA SPOŁECZNEGO, SYTUACJI POLITYCZNO- GOSPODARCZEJ, KULTURY, TRADYCJI I RELIGII
- KŁÓTNIA – WYRAŻANIE ZŁOŚCI I GNIEWU
- KRYTYKA – WYRAŻANIE ZŁOŚCI I GNIEWU
- MÓWIENIE “NIE” A AUTORYTET W GRUPIE
- DOSTRZEGANIE PRZEMOCY W ŚRODOWISKU RÓWIEŚNICZYM I REAGOWANIE
- DOJRZAŁOŚC PSYCHICZNA, FIZYCZNA, EMOCJONALNA I SPOŁECZNA
- PRACA TWÓRCZA I ODTWÓRCZA
- MEDIA I WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ?
Do każdego tematu możesz zastosować ten sam schemat:
- Podzielcie się na 2/3/4 grupy.
- Macie za zadanie poprzez burzę mózgów omówić w grupie dany problem, zapisać swoje skojarzenia, swoje zdanie na ten temat itp.
- Przedstawcie wyniki pracy na tle klasy.
- Do każdego wyrażenia dopiszcie swoją klasową definicję.
- Przedyskutujcie, jak takie zachowania wpływają na wasze klasowe grono.
- Podsumujcie wasze wnioski.
Po zakupie zestawu otrzymasz 2 pliki. Plik standardowy i ten sam plik dla oszczędnego wydruku (bez niektórych elementów tła).
Zestaw ma 113 stron (e-book, plik pdf do własnego wydruku).
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | asertywność, autorytety, emocje, Godzina wychowawcza, konspektyzajęć, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź