Lekcja 3- Przygotowanie do napisania listu. – polecam tę lekcję na co najmniej 2 godz. lekcyjne
Materiał zawiera:
§ cel i nacobezu,
§ wzór listu ze wskazówkami dla ucznia,
§ słownictwo do listu,
§ nacobezu w formie pytań do samooceny- uczeń po pierwszym samodzielnym napisaniu listu stosuje je, aby dokonać autokontroli i podjąć decyzję, czy oddaje do sprawdzenia pracę czy chce ją poprawić.
§ nacobezu ze wskazówkami do informacji zwrotnej. Uczeń otrzymuje od nauczyciela tę wklejkę po pierwszej poprawie listu. Kiedy odda pracę do sprawdzenia , nauczyciel wykorzystuje tę wklejkę do informacji zwrotnej. Można we wskazówkach zapisanych na kartce podkreślić na zielono to, co w pracy jest dobrze, a na czerwono to, co jest źle. Na koniec wystarczy podać wskazówki, co i jak poprawić, Dzięki tej wklejce nauczyciel oszczędza czas i szybciej przekazuje informację zwrotną.
§ kryteria oceny listu,
§ refleksję po lekcji,
§ pracę domową w formie wklejki.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | formy wypowiedzi, karta pracy, list, wklejka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 10 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Memory wzory skróconego mnożenia
Zestaw biologicznych podań o pracę (rośliny, narządy, ekologia)
Część I i II – Karty problemowe Jak się zachowasz? Co zrobisz? 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź