Pojedyncze zadanie specjalne, rozwijające wyobraźnię, fantazję; otwierające myślenie kreatywne; łamiące schematy i stereotypy. Nadaje się do zastosowania na zajęciach przyrody w klasie czwartej i/lub na zajęciach biologii w klasie szóstej. W swojej praktyce powtarzam to zadanie w kl. 6, zachowując prace uczniów z kl. 4, a wtedy pojawiają się nowe aspekty (progres), które nauczycielowi dostarczają informacji o uczniu, a uczniowi trochę wesołości (i autorefleksji).
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4 |
Przedmiot | Przyroda |
Dokumenty | .doc |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź