Pojedyncze zadanie specjalne, rozwijające wyobraźnię, fantazję; otwierające myślenie kreatywne; łamiące schematy i stereotypy. Nadaje się do zastosowania na zajęciach przyrody w klasie czwartej i/lub na zajęciach biologii w klasie szóstej. W swojej praktyce powtarzam to zadanie w kl. 6, zachowując prace uczniów z kl. 4, a wtedy pojawiają się nowe aspekty (progres), które nauczycielowi dostarczają informacji o uczniu, a uczniowi trochę wesołości (i autorefleksji).
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4 |
| Przedmiot | Przyroda |
| Dokumenty | .doc |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Klasa 7 – Budowa układu oddechowego – sketchnotka
CERTYFIKAT Z DNIA ZYCZLIWOŚCI DWIE WERSJE
Kartkówka E8 – motywy literackie, interpunkcja, gramatyka
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź