DLA NAUCZYCIELA —> potnij, wymieszaj i daj rozsypankę uczniom.
DLA UCZNIA —> układaj [przyklejaj] rozsypankę jak puzzle według informacji zawartych
w podręczniku oraz według słów kluczowych, np. ramy czasowe epoki, znaki epoki, kierunki
w sztuce i ich cechy, reprezentanci kierunków i ich dzieła itd.
Zdjęcia i reprodukcje obrazów oraz materiał rzeczowy pochodzą z podręcznika:
NOWE SŁOWA NA START Nowa Era str. 178 „Podróż w czasy dwudziestolecia międzywojennego”
Materiały zawierają:
1] rozsypankę [puzzle]
2] aktywne linki do materiałów wizualnych do wykorzystania
3] wskazówki dla nauczyciela dotyczące organizacji zajęć
Formy pracy:
1] Uczniowie mogą pracować indywidualnie, układając samodzielne puzzle podczas pracy
z podręcznikiem, wklejając je w formie notatki wizualnej w zeszycie. Mogą wzbogacić ją o własne rysunki inspirowane materiałem ilustracyjnym z YouTube
2] Można też wykonać zadanie w grupach: uczniowie dostają po jednym komplecie PUZZLI-ROZSYPANKI w powiększonym formacie, duży arkusz papieru, klej i wspólnie tworzą mapę mentalną obejmującą wskazane w puzzlach tematy, motywy i znaki epoki. Powstają plakaty, które można powiesić w sali jako plansze metodyczne.
Brak recenzji
Używamy plików cookie, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu, analizować ruch i personalizować treści. Wybierz, na co się zgadzasz.
Dowiedz się więcej