DLA NAUCZYCIELA —> potnij, wymieszaj i daj rozsypankę uczniom.
DLA UCZNIA —> układaj [przyklejaj] rozsypankę jak puzzle według informacji zawartych
w podręczniku oraz według słów kluczowych, np. ramy czasowe epoki, znaki epoki, kierunki
w sztuce i ich cechy, reprezentanci kierunków i ich dzieła itd.
Zdjęcia i reprodukcje obrazów oraz materiał rzeczowy pochodzą z podręcznika:
NOWE SŁOWA NA START Nowa Era str. 178 „Podróż w czasy dwudziestolecia międzywojennego”
Materiały zawierają:
1] rozsypankę [puzzle]
2] aktywne linki do materiałów wizualnych do wykorzystania
3] wskazówki dla nauczyciela dotyczące organizacji zajęć
Formy pracy:
1] Uczniowie mogą pracować indywidualnie, układając samodzielne puzzle podczas pracy
z podręcznikiem, wklejając je w formie notatki wizualnej w zeszycie. Mogą wzbogacić ją o własne rysunki inspirowane materiałem ilustracyjnym z YouTube
2] Można też wykonać zadanie w grupach: uczniowie dostają po jednym komplecie PUZZLI-ROZSYPANKI w powiększonym formacie, duży arkusz papieru, klej i wspólnie tworzą mapę mentalną obejmującą wskazane w puzzlach tematy, motywy i znaki epoki. Powstają plakaty, które można powiesić w sali jako plansze metodyczne.
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Myślenie wizualne |
Klasa/wiek | Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | dwudziestolecie międzywojenne, grafika, historia literatury, karta pracy, notatka, notatka graficzna, pisarze i poeci, plakat, pomocedydaktyczne, puzzle, układanka, wklejka, youtube, zadanie |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź