Sam the Spud: have got, facial body parts, colours

Materiał cyfrowy

Sam the Spud to interaktywna pomoc edukacyjna, dzięki której Twoi najmłodsi uczniowie nauczą się używania konstrukcji „have got„, przećwiczą kolory oraz proste przymiotniki (long, short, big, small) oraz części twarzy

Pomoc ta składa się z wielu materiałów: 

  • 80 kart typu task cards, które z jednej strony mają opis postaci, a z drugiej (druk dwustronny) obrazek; 40 kart ma zdania tylko z konstrukcją „have got”, pozostałe 40 z „have got” i ” haven’t got”
  • części ciała w 11 kolorach: eyes, ears, mouth, nose, hair, które należy zalaminować i powycinać, tak by uczeń mógł układać postać zgodnie z opisem na kartach
  • mini karty ze słowami do układania opisów
  • 20 kart „find the mistake”, na których znajduje się obrazek postaci oraz opis z jednym błędem rzeczowym
  • karty „I’ve got … Who’s got…?”
  • karty z samymi obrazkami postaci, których można użyć do łączenia w pary postaci i opisów

W materiale opisałam również dużo innych sposobów na wykorzystanie kart z uczniami. 

Karty typu „task card” oraz „find the mistake” poza pisemnym opisem postaci mają na sobie również nagranie opisu schowane w kodzie QR. Dzięki temu uczniowie, którzy nie potrafią jeszcze czytać mogą również pracować z tym materiałem. Możemy również użyć go jak zadania wyłącznie na słuchanie i zakryć opis na karcie. 

Istnieje również możliwość nagrania opisów postaci na mówiący długopis PENpal, dzięki czemu nie potrzebujemy telefonu do odsłuchania opisów. 

Cały materiał wraz ze zdjęciami opisałam we wpisie na blogu: https://www.montenglish.com/post/it-s-been-a-long-time-coming-teaching-face-body-parts-to-young-learners-with-sam-the-spud

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio .mp3
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 101 lub więcej
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

montenglish

Jestem nauczycielem angielskiego od 20 lat, z tego 9 lat spędziłam pracując w placówce Montessori jako koordynator nauczania języka angielskiego, a w późniejszym czasie wicedyrektor szkoły. Moją pasją jest tworzenie materiałów inspirowanych pedagogiką Montessori, czyli takich, z którymi uczniowie mogą pracować samodzielnie bez pomocy nauczyciela. Dlatego większość moich pomocy ma zawartą w sobie kontrolę błędu, tak by uczniowie mogli samodzielnie sprawdzać swoje odpowiedzi. Dodatkowo zależy mi na tym by moje materiały były estetyczne, tak by zachęcały uczniów do sięgania po nie oraz aby angażowały różne zmysły.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *