Jest to druga część opowiadań społecznych dla dzieci od zerówki do 5 klasy szkoły podstawowej (klasy 4-8 dla dzieci z lekką niepełnosprawnością i od 13 lat dla dzieci z umiarkowaną niepełnosprawnością). W wersji dla młodszych, dzieci nie zapisują, tylko odgrywają scenki i odpowiadają na pytania. Dzieci słuchają historii, wczuwają się w rolę postaci, odgrywają scenki, zastanawiają się nad emocjami bohaterów i szukają rozwiązań sytuacji.
Ten materiał jest w komplecie z audiobookiem. Opowiadania czytane nie przez pedagoga, tylko lektorkę mogą stanowić miłe urozmaicenie zajęć. Doskonałe do ćwiczenia percepcji słuchowej i pamięci, czyli dzieci słuchają opowiadania, a potem wypełniają karty z pytaniami/ zadaniami z pamięci, na podstawie tego co usłyszały.
W zestawie znajduje się e-book – 102 strony, jeden duży plik mp3 z wszystkimi opowiadaniami oraz 13 małych plików, w każdym jedno opowiadanie. Jeśli planujesz w danym dniu zajęcia np. na temat Wyobcowania, wgrywasz tylko pojedynczy plik na komórkę lub komputer i masz gotowy materiał bez szukania i przewijania.
W zestawie znajdziesz:
- e-book Sytuacje społeczne i JA cz. 2. – 102 strony
- plik mp3 Sytuacje społeczne i JA cz. 2.
Doskonały pakiet na:
- zajęcia TUS,
- rewalidację,
- inne zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne.
Do zestawu dołączony są grafiki postaci, aby określić ich emocje podczas danej historii, karty do użycia przed rozpoczęciem czytania opowiadania, aby rozpocząć burze mózgów na dany temat, a także karty podsumowujące i wyciągające wnioski z treści.
Tematyka opowiadań:
- WDZIĘCZNOŚĆ
- WYOBCOWANIE
- WSZYSTKO WIEDZĄCY
- ROZCZAROWANIE
- AGRESJA
- UTRATA
- TOLERANCJA
- TĘSKNOTA
- CZY NAJWAŻNIEJSZE SĄ PIENIĄDZE?
- NAMAWIANIE
- PODEJRZLIWOŚĆ I OSTROŻNOŚĆ
- BUNT
- TROSKA
Zestaw ma 102 strony (format: ebook, plik pdf do własnego wydruku) + pliki mp3 | ISBN: 978-83-67092-01-2
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | .mp3 |
| Download Tag | audiobook, bajki, emocje, Godzina wychowawcza, konspektyzajęć, książeczka, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, opowiadanie, Pedagog specjalny, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, TUS, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, WOPFU |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 90 - 100 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


ESCAPE ROOM – integracja, współdziałanie i współpraca – zajęcia wychowawcze skierowane do uczniów klas 4-8
Kosmiczna matematyka🚀
Dynia – odmiana przez przypadki 


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź