Karty Sytuacje społeczne i JA to zestaw fantastycznych opowiadań, do których dołączony jest zestaw pytań i zadań do wykonania w temacie opowiadania.
Dzieci słuchają historii, wczuwają się w rolę postaci, odgrywają scenki, zastanawiają się nad emocjami bohaterów i szukają rozwiązań sytuacji.
Jest to pierwsza część opowiadań społecznych dla dzieci w wieku 1-8 klasy szkoły podstawowej. W wersji dla młodszych, dzieci nie zapisują, tylko odgrywają scenki i odpowiadają na pytania. Starsi zapisują odpowiedzi, tworzą burzę mózgów itp.
Jest to doskonały pakiet na:
-zajęcia TUS,
-rewalidację,
-inne zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne.
Do zestawu dołączony są grafiki postaci, aby określić ich emocje podczas danej historii, karty do użycia przed rozpoczęciem czytania opowiadania, aby rozpocząć burze mózgów na dany temat, a także karty podsumowujące i wyciągające wnioski z treści. To fantastyczny pomysł na aktywizację dzieci i ciągłe ćwiczenie emocji.
Tematyka opowiadań:
Ironia
Żarty żartami, ale…
Zła ocena
Problemy i spółka
Nieporozumienie
Wagary
Dług
Kradzież
Kłótnia
Prześladowanie
On mi ciągle przerywa…
Przegrałem…
Zagubiona gra
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | asertywność, autorytety, bajki, emocje, Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, IPET, karta pracy, konspektyzajęć, nauczanie przez odkrywanie, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, Rewalidacja, rozwój, Trening umiejętności społecznych, TUS, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, WOPFU |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 90 - 100 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź