Testy wprowadzające z lektur „Katedra” i „Profesor Andrews”
TESTY MOŻNA WYKORZYSTAĆ DO POWTÓRZENIA LEKTUR PRZED EGZAMINEM.
Lub jako wprowadzenie do lektury.
Jak pracować z materiałem?
Na pierwszej lekcji poświęconej lekturze rozdaj uczniom testy, a ilość czasu na rozwiązanie dostosuj do ilości pytań oraz grupy, z którą pracujesz. Po upływie czasu WSPÓLNIE sprawdźcie odpowiedzi, pogłębiając każde pytanie à dopytuj o szczegóły, okoliczności, zwracaj uwagę na ważne, według Ciebie elementy.
Po takiej serii zostaje jeszcze kilka minut na to, aby porozmawiać z Uczniami, co najlepiej zapamiętali z lektury, która postać zapadła w pamięć, jakie odczucia towarzyszyły czytaniu, czy uważają dzieło za łatwe/trudne, jak radzili sobie z językiem, stylem, czy utwór im się podobał czy nie…
Pracę z testem warto zaplanować na cale 45 minut, ponieważ będziecie zatrzymywać się na każdym pytani i je pogłębiać. Potraktuj to jako „pierwszy kontakt z lekturą” – niech pojawi się zanim jeszcze omówicie genezę, problematykę, plan wydarzeń, bohaterów, motywy. Dzięki temu zorientujesz się, na ile Twoi Uczniowie znają dzieło i na co warto później zwrócić uwagę.
TESTY MOŻNA WYKORZYSTAĆ DO KOMPLEKSOWEJ POWTÓRKI LEKTUR
Materiał w wersji:
W komplecie odpowiedzi.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | 15%, lektury, lektury obowiązkowe, matura, matura z języka polskiego, test, test z lukami, wklejka, współczesność, zabawa, zadania, zadanie, zadanie online, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Na lekcję z testem przeznacz 45 minut |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź