Gra karciana – Piotruś – karty związane z trybami czasownika.
Jak grać?
Rozdajemy karty uczniom. Zadanie polega na dobraniu par na zasadzie:
czasownik – tryb. Uczniowie po kolei losują od siebie karty.
Jedna karta jest bez pary (grafika czarnego kotka) – kto zostanie z tą kartą – zostaje Czarnym Piotrusiem.
W zestawie znajduje się 27 kart oraz plansza do zadrukowania kart z drugiej strony.
Plik w formacie doc. (Word).
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | .doc |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Gra, zabawa |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź