Układ krwionośny zakodowany w kodzie QR. Pytania dotyczą tylko układu krwionośnego. Materiał przyda się na powtórkę z układu krwionośnego.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7 |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | budowa i fizjologia człowieka, funkcjonowanie organizmów, Gra, gra interaktywna, kodyQR, układ krążenia |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 5 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Szybkie karteczki – pola figur klasa 4, 5, 6, 7, 8
KALENDARZ NA KAŻDY DZIEŃ
Łodyga – biologia klasa 5
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź