Co znajdziesz w środku?

Konkretne przykłady obserwacji – motoryka duża i mała, koncentracja, współdziałanie, komunikacja.

Dokładne inspiracje – gotowe opisy postępów, wyzwań i sposobów wsparcia dziecka.

Sposoby radzenia sobie z trudnościami – opis zachowań trudnych i strategii reagowania.

Kompleksowy dokument – idealny dla nauczycieli, terapeutów i rodziców, którzy chcą monitorować rozwój dziecka.

12 kluczowych obszarów:

Zmiany w zakresie dużej motoryki (postawa, lokomocja, koordynacja ruchów):

Zmiany w zakresie małej motoryki (koordynacja ruchów rąk, koordynacja wzrokowo-ruchowa, manipulacja)

Podejmowanie aktywności własnej (niekierowanej):

Koncentracja uwagi podczas aktywności spontanicznej (w zabawie, podczas wykonywania zadania), w tym czasu tej koncentracji:

Współdziałanie w różnych sytuacjach, w tym czasu tego współdziałania:

Opanowywanie nowych umiejętności (tempo, trwałość, stopień trudności):

Dominujący nastrój i emocje

Gotowość do kontaktów (rodzaje i kierunek kontaktów)

Umiejętności w zakresie samoobsługi

Udział w czynnościach porządkowych

Zachowania trudne (opis zachowań trudnych i sytuacji, w których występują te zachowania, reakcje nauczyciela na zachowania trudne, zmiany w zachowaniu):

Sposoby komunikowania się

Inne istotne zachowania
Dlaczego warto?

Gotowe wpisy na każdy miesiąc roku szkolnego – wrzesień-czerwiec.

Praktyczne narzędzie pracy – wystarczy dostosować do konkretnego dziecka.

Idealna dokumentacja rozwoju – przydatna podczas spotkań z zespołem terapeutycznym i do ewaluacji IPET-u.

Elastyczna struktura – inspiracje do pracy z dzieckiem, bez konieczności tworzenia od zera.
zeszyt obserwacji uczestnika zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
dokumentacja pracy z dzieckiem z autyzmem
gotowe obserwacje rewalidacyjne
wsparcie dziecka z głębokim autyzmem
integracja sensoryczna w edukacji specjalnej
przykłady obserwacji w rewalidacji
IPET narzędzia i inspiracje
praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
narzędzia dla nauczycieli specjalnych
rozwój komunikacji i motoryki u dzieci z autyzmem
planowanie zajęć rewalidacyjnych
monitorowanie postępów dziecka z autyzmem
zeszyt obserwacji do pobrania
dokumentacja rewalidacyjno-wychowawcza
pomoc dla terapeutów i nauczycieli
wypełniony zeszyt obserwacji do pracy z dzieckiem
narzędzia do pracy z dzieckiem z głębokimi deficytami rozwojowymi
przykłady IPET dla nauczycieli i rodziców
autyzm wsparcie edukacyjne
dokumentacja na cały rok szkolny
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź