Wielka Improwizacja – z tą kartą pracy Wasi uczniowie na pewno nie będą mieli problemu ze zrozumieniem Wielkiej Improwizacji. Została ona opracowana zgodnie z rutyną myślenia krytycznego WIDZĘ (na potrzeby lekcji zmieniona na CZYTAM, czyli pierwsza kolumna tabeli zawierająca niemal cały monolog Konrada), MYŚLĘ (druga kolumna, która za pomocą pytań i wskazówek zmusza do refleksji i wykonania zadań realizujących różne zagadnienia podstawy programowej) i ZASTANAWIAM SIĘ (trzecia kolumna, w której uczeń zapisuje wnioski, jednocześnie zauważając konteksty niezbędne do pełnej interpretacji tekstu). Materiał przetestowany na klasach, w których nikt nie znał lektury.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Sketchnotka/notatka/streszczenie/wklejka/ściąga dla ucznia i nauczyciela. Temat „Na czym polega oddychanie?” w pdf. Biologia 5 dział „Organizacja i chemizacja życia”. Wykonana na podstawie podręcznika z wydawnictwa WSiP.
-
ZESTAW GRUPOWY GRUPA PSZCZÓŁKI
-
UPIECZMY SOBIE MATEMATYCZNY TORT – gotowa lekcja, DZIEŃ CIASTA, DZIEŃ TORTU, DZIEŃ LICZBY PI
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Adam Mickiewicz, karta pracy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź