
Wypełniony Zeszyt Obserwacji Uczestnika Zajęć Rewalidacyjno-Wychowawczych – dla dzieci o wysokich potrzebach terapeutycznych!

obejmujące zajęcia sensoryczne, fizjoterapeutyczne, logopedyczne, a także ćwiczenia motoryczne i manipulacyjne.

Zaprojektowany specjalnie dla dzieci wymagających intensywnego wsparcia w rozwoju komunikacyjnym, sensorycznym, motorycznym i manipulacyjnym. Idealny dla nauczycieli, terapeutów i rodziców, którzy chcą monitorować i wspierać postępy dziecka przez cały rok szkolny!

Co znajdziesz w naszym zeszycie?

29 stron wypełnionych konkretnymi przykładami i inspiracjami – wszystkie obserwacje są już gotowe i opisują rozwój od września do czerwca.

Przemyślane sekcje na każdy miesiąc – od dużej i małej motoryki, przez koncentrację uwagi, aż po komunikację i samoobsługę.

Inspiracje i gotowe rozwiązania – każda strona to praktyczne narzędzie wspierające codzienną pracę z dzieckiem.

Elastyczność – możliwość dostosowania treści do indywidualnych potrzeb ucznia.

Dla kogo jest ten zeszyt?

Dla nauczycieli prowadzących zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze.

Dla terapeutów sensorycznych, fizjoterapeutów i logopedów.

Dla rodziców dzieci o wysokich potrzebach terapeutycznych, którzy chcą lepiej rozumieć postępy swoich pociech.

Monitoruj rozwój dziecka przez cały rok!
Od września do czerwca obserwuj i zapisuj postępy w:

12 kluczowych obszarów:

Zmiany w zakresie dużej motoryki (postawa, lokomocja, koordynacja ruchów):

Zmiany w zakresie małej motoryki (koordynacja ruchów rąk, koordynacja wzrokowo-ruchowa, manipulacja)

Podejmowanie aktywności własnej (niekierowanej):

Koncentracja uwagi podczas aktywności spontanicznej (w zabawie, podczas wykonywania zadania), w tym czasu tej koncentracji:

Współdziałanie w różnych sytuacjach, w tym czasu tego współdziałania:

Opanowywanie nowych umiejętności (tempo, trwałość, stopień trudności):

Dominujący nastrój i emocje

Gotowość do kontaktów (rodzaje i kierunek kontaktów)

Umiejętności w zakresie samoobsługi

Udział w czynnościach porządkowych

Zachowania trudne (opis zachowań trudnych i sytuacji, w których występują te zachowania, reakcje nauczyciela na zachowania trudne, zmiany w zachowaniu):

Sposoby komunikowania się

Inne istotne zachowania

Dlaczego warto?

Gotowy zeszyt oszczędza czas – nie musisz tworzyć wszystkiego od zera!

Profesjonalny i praktyczny – stworzony z myślą o najwyższych standardach pracy terapeutycznej.

Uniwersalny – sprawdzi się w pracy z dziećmi o różnych potrzebach i poziomach funkcjonowania.

Już teraz zamów swój wypełniony zeszyt obserwacji na rok szkolny!
Idealne narzędzie do pracy i dokumentacji postępów dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Nie zwlekaj – sprawdź, jak łatwo możesz usprawnić swoją codzienną pracę!
Zeszyt obserwacji dziecka z wysokimi potrzebami terapeutycznymi
Dokumentacja terapeutyczna od września do czerwca
Gotowy zeszyt do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach
Zajęcia sensoryczne, fizjoterapeutyczne i logopedyczne
Monitorowanie postępów dziecka w terapii
Wysokie potrzeby terapeutyczne – ćwiczenia i obserwacje
Terapia dzieci z deficytami motorycznymi i manipulacyjnymi
Rewalidacja i rozwój komunikacji dziecka
Dokumentacja terapeutyczna – narzędzie dla nauczycieli i terapeutów
Zeszyt obserwacji do zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
Przykłady obserwacji dla dzieci z autyzmem
Zajęcia wspierające rozwój dzieci o specjalnych potrzebach
Jak dokumentować postępy dziecka w terapii?
Kompleksowe wsparcie dla dzieci z trudnościami w rozwoju
Gotowy plan obserwacji dla terapeutów i rodziców
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź