Jest to zadanie dla uczniów mające wprowadzić w kreatywny, niedający gotowych odpowiedzi na tacy i zapadający w pamięć sposób temat wielkich odkryć geograficznych w XV-XVI w. Jego celem jest uświadomienie uczniom znaczenia i przełomowości tego, co się wtedy wydarzyło. Można wykorzystać na wszystkich etapach kształcenia, choć w domyśle to zadanie przygotowane jest dla szkoły średniej, dla szkoły podstawowej wymagałoby dodatkowego dostosowania.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Historia |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Domino ze słówkami „Jedzenie i napoje”
(klasa 5-6) Krzyżówka z pojęciami geometrycznymi z rysunkami.
Mnożenie
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź