Podsumowanie pracy z dramatami Szekspira może przybrać postać logicznego zadania. Drukujemy wskazówki i tabelę. Zadanie polega na uzupełnieniu tabeli i odkryciu rozwiązania zadania. Uczeń, który odkryje, że np. Makbet wypowiada swoją kwestię w Inverness, stawia „+” w odpowiednim okienku i „-„w pozostałych, bo to przecież oznacza, że żaden inny bohater tam nie był. Tabelkę uzupełniamy do samego końca. Zachęcam – gwarancja aktywnej pracy i rozwój logicznego myślenia w jednym!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | karta pracy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Kto złapie Gruffalo? Gra idealna na każdej lekcji i zajęciach!
Konspekt i karta pracy
Język niemiecki – Meine Mama/ Muttertag – karta pracy plus kartka dla mamy 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź