Podsumowanie pracy z dramatami Szekspira może przybrać postać logicznego zadania. Drukujemy wskazówki i tabelę. Zadanie polega na uzupełnieniu tabeli i odkryciu rozwiązania zadania. Uczeń, który odkryje, że np. Makbet wypowiada swoją kwestię w Inverness, stawia „+” w odpowiednim okienku i „-„w pozostałych, bo to przecież oznacza, że żaden inny bohater tam nie był. Tabelkę uzupełniamy do samego końca. Zachęcam – gwarancja aktywnej pracy i rozwój logicznego myślenia w jednym!
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | karta pracy |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź