Zawarte na niej pytania pomagają uczniom uporządkować czytane treści i skupić się na najważniejszych fragmentach i wydarzeniach. Są to zarówno pytania otwarte, wymagające krótkiej odpowiedzi, jak i polecenia dotyczące zapisywania konkretnych stron, na których znajduje się znaczący fragment. Ułożone są w porządku odpowiadającym treści lektury – nie trzeba wertować książki i wracać pamięcią do konkretnych wydarzeń czy bohaterów. Forma zakładki jest wygodna i atrakcyjna – włożona do książki towarzyszy uczniowi podczas lektury. Jej fenomen nie kończy się jednak w domu. Zakładka lekturowa ułatwia pracę na lekcjach języka polskiego – uczniowie nie tracą już czasu na wyszukiwanie informacji, które są potrzebne do zrealizowania zadania (np.: charakterystyki bohatera, opisu miejsca itp.). Ponadto, zbierając wypełnione zakładki, nauczyciel otrzymuje informację zwrotną – czy uczniowie przeczytali lekturę i w jakim stopniu ją zrozumieli i przyswoili jej treść.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .png |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | jezykpolski, karta pracy, Latarnik, lektury, lektury obowiązkowe, zadanie, zakładka, zakładki |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 1 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


200 wpisów do dziennika dla nauczyciela współorganizującego kształcenie specjalne – czynności nauczyciel wspomagający
Zimowa kodowanka – kolejność wykonywania działań. Kodowanie, zima
Lament świętokrzyski – opracowanie maturalne 7 stron 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź