Zawarte na niej pytania pomagają uczniom uporządkować czytane treści i skupić się na najważniejszych fragmentach i wydarzeniach. Są to zarówno pytania otwarte, wymagające krótkiej odpowiedzi, jak i polecenia dotyczące zapisywania konkretnych stron, na których znajduje się znaczący fragment. Ułożone są w porządku odpowiadającym treści lektury – nie trzeba wertować książki i wracać pamięcią do konkretnych wydarzeń czy bohaterów. Forma zakładki jest wygodna i atrakcyjna – włożona do książki towarzyszy uczniowi podczas lektury. Jej fenomen nie kończy się jednak w domu. Zakładka lekturowa ułatwia pracę na lekcjach języka polskiego – uczniowie nie tracą już czasu na wyszukiwanie informacji, które są potrzebne do zrealizowania zadania (np.: charakterystyki bohatera, opisu miejsca itp.). Ponadto, zbierając wypełnione zakładki, nauczyciel otrzymuje informację zwrotną – czy uczniowie przeczytali lekturę i w jakim stopniu ją zrozumieli i przyswoili jej treść.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | .png |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | jezykpolski, karta pracy, Latarnik, lektury, lektury obowiązkowe, zadanie, zakładka, zakładki |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 1 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź