Drodzy Autorzy i Klienci,
Właśnie wystartowaliśmy na nowej stronie, co było dla nas dużym wyzwaniem.
Jeśli zauważycie, że jakaś funkcjonalność działa nieprawidłowo, śmiało zgłaszajcie to na adres admin@zlotynauczyciel.pl.
Postaramy się rozwiązać to najszybciej, jak to możliwe.
Nazywam się Magdalena Jarzębowska.Jestem nauczycielem z wykształcenia i zamiłowania, a jasne i ciekawe przekazywanie wiedzy to moja pasja. Marzę o uczeniu opartym na snuciu jak najciekawszych opowieści przyrodniczych, które pozwolą dzieciom zrozumieć i pokochać biologię.W latach 2011-2024 byłam właścicielem firmy edukacyjnej, prowadzącej warsztaty przyrodnicze w przedszkolach i szkołach. A w 2018 r. założyłam fundację edukacyjną, aby jak najwięcej osób mogło uczestniczyć w moich zajęciach za darmo.Współpracuję z różnymi organizacjami wspierającymi rozwój dzieci, m.in.: Uniwersytetem Dzieci w Krakowie, Uniwersytetem Dziecięcym w Mielcu, Wieliczce i Łodzi, Politechniką Dziecięcą w Rzeszowie oraz licznymi fundacjami. Tworzyłam teksty przyrodnicze do książek dla dzieci dla wydawnictwa Edgard, współpracuję z wydawnictwem MAC. Recenzuję scenariusze zajęć przyrodniczych stworzone przez innych. Przez 3 lata prowadziłam na Uniwersytecie Łódzkim zajęcia z dydaktyki biologii i przyrody, kształcąc przyszłych nauczycieli tych przedmiotów. W 2013 roku otrzymałam nagrodę Wykładowcy Roku przyznaną przez słuchaczy UD w Krakowie. Od 2024 roku jestem ambasadorka Wiosny Edukacji.Co do kwalifikacji biologicznych jestem doktorem biologii i magistrem ochrony środowiska.Najbardziej otwierającym moją głowę doświadczeniem edukacyjnym stała się praca w szkole podstawowej Montessori (z którą jestem związana od 2016 r.) oraz tutoring w liceum ogólnokształcącym. Staram się uczyć nie tylko kreatywnie i zaciekawiając uczniów, ale również rezygnować z ocen cyfrowych i sprawdzianów.Bardzo lubię się dzielić moją wiedza i doświadczeniem z innymi. Sama cały czas się uczę i poszukuję, staram się mieć dystans do dotychczasowych osiągnięć. Bo tak jak w ewolucji - tylko kiedy cały czas biegniesz ile sił do przodu, masz szansę pozostać w tym samym miejscu.
Materiał pozwala na kreatywne, wielozmysłowe wprowadzenie lub powtórzenie budowy różnych typów komórek w terenie, z wykorzystaniem naturalnych materiałów znajdujących się w otoczeniu.
Składa się z:
- ...
Jeśli chcesz w kreatywny i angażujący dla uczniów sposób wprowadzić im zagadnienia związane z chorobami układu moczowego, zaproponuj im zabawę w analizę "próbek moczu" :)W tym celu przygotuj spreparow...
Materiał stanowi instrukcja wykonania modelu dłoni ze zginającymi się palcami. Model ten doskonale pokazuje działanie ścięgien jak i utrwala liczbę kości w dłoni.Instrukcja wraz z obrazkami zajmuje do...
Materiał stanowi dopasowywanka/memory na temat chorób i urazów skóry. Zawiera 11 jednostek chorobowych i ich krótkie, syntetyczne opisy. Do wykorzystania zarówno przy wprowadzaniu tematu oraz jako dos...
Obrazkowe podsumowanie treści omawianych na biologii w klasach 5-8. Świetna pomoc na pierwsze lekcje w nowym roku szkolnym. Zamiast monotonnego omawiania wydrukowanego spisu treści, możemy zapoznać uc...
Obrazkowe podsumowanie treści omawianych na biologii w klasie 8.Świetna pomoc na pierwszą lekcję w nowym roku szkolnym. Zamiast monotonnego omawiania wydrukowanego spisu treści, możemy zapoznać ucznió...
Materiał został zrobiony z myślą o uczniach klasy 8SP (dział ekologia). Umożliwia samodzielną pracę, wnioskowanie i tworzenie definicji w ramach tematu "Zależności antagonistyczne".Materiał zawiera 14...