Jestem tęczową osobą nauczycielską. Słucham, wspieram, uczę, bawię. Działam według autorskiego programu, który dostosowuję do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się. Traktuję proces nauczania-uczenia się jako wspólną podróż, pełną niespodzianek, trudności i pomyślnych rozwiązań. Na zajęciach tworzę przyjazną, bezpieczną atmosferę.
Moim konikiem jest czytanie – uczę uważnego, krytycznego czytania i sprawiam, że ta czynność staje się przyjemna. Stworzyłom pomoc w samodzielnym czytaniu – Lekturownik. Zagadnieniem czytania zajmuję się również naukowo. Napisałam współautorską monografię „Czytanie w praktyce szkolnej. O odbiorze lektur szkolnych” oraz liczne artykuły na temat czytania krytycznego, etycznego, ekokrytycznego.
Ukończyłom studia filologiczne I i II stopnia o specjalności antropologiczno-kulturowej i nauczycielskiej a także semestr historii sztuki na UJ. Mam za sobą także pomyślnie zakończony pierwszy semestr studiów Artes Liberales UW, jestem w trakcie kursu tutorskiego. Lubię się rozwijać, dlatego w codzienności dostrzegam okazje do nauki czegoś nowego. Błędy to nie porażki tylko nieodłączony element procesu uczenia się.