Gra wg zasad „Zganij, kto to?” lub „20 pytań”
Uczniowie grają w parach, jedna osoba wybiera nazwę wielokąta, druga zgaduje, który to wielokąt zadając pytania o jego cechy. Bloczki służą do eliminowania (zakrywania) niepasujących wielokątów.
Nauczyciel potrzebuje: nic 😉
Uczeń potrzebuje: sprzętu z dostępem do internetu.
Karty można oczywiście wydrukować, zalaminować i używać offline.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | geometria, gra interaktywna, gra planszowa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Super Powers 7 Unit 2 – powtórka do sprawdzianu
Mitologia grecka. Mity. Bogowie greccy. Bingo. Memory. Odkoduj. Prawda czy fałsz. Plotka z Olimpu. Związki frazeologiczne
Plan lekcji format A4
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź