Gra powtórzeniowa – Szablon – Ryzyko – Stwórz własną Grę – z dowolnego przedmiotu

Gra powtórzeniowa; Szablon do druku i edycji w PowerPoint™.
Możesz stworzyć własną grę z dowolnego przedmiotu i dla dowolnej grupy wiekowej.

Uczniowie mogą grać 1:1 lub w zespołach.
To jest tylko szablon, można go całkowicie edytować.
Z łatwością stwórz spersonalizowaną Grę Ryzyko z własnymi pytaniami (spójrz na filmik). Możesz zmienić liczbę pytań. Możesz edytować czcionkę, kolor i rozmiar tekstu.
https://drive.google.com/file/d/1NNIicCqYq-BzGmQVcJBpJCKh56Iy8-OW/view?usp=sharing

Wybierz swój zespół: Szalone Kurczaki lub Pędzące Żółwie. 24 pytania podzielone są na 4 grupy pytań: za 1, 2, 3 lub 4 punkty.

Jeśli Twoja odpowiedź jest prawidłowa, Twój zespół zdobędzie tyle punktów, ile warte jest pytanie. Możesz użyć karty punktów bonusowych, aby pomnożyć swoje punkty za to pytanie przez wybraną stawkę.

Jeśli Twoja odpowiedź jest nieprawidłowa, Twój zespół straci tyle punktów, ile warte jest pytanie lub ile warte jest pytanie pomnożone przez wybraną stawkę (jeśli użyłeś karty punktów bonusowych).

Ta gra zawiera (plik do druku i edycji w PowerPoint™):
– instrukcje dla nauczyciela i wskazówki do gry,
– tabelę punktacji,
– 24 puste karty z pytaniami do wpisania własnych pytań (są one podzielone na 4 grupy pytań: za 1, 2, 3 lub 4 punkty),
– karty koła ratunkowe,
– karty punktów bonusowych (x2, x3, x4),
– plakietki z nazwą drużyny do zgięcia i postawienia.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .ppt
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja

Inspire Math Matematyka

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata.

Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu opartym na projektach, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Grywalizacja/gamifikacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier np. do pobudzania do nauki. Tworzę gry i escape roomy, które motywują uczniów do rozwiązywania zadań poprzez zdobywanie punktów, przechodzenie do kolejnych etapów i wygrywanie. Stworzenie wciągającej fabuły powoduje, że dziecko chce przejść dalej i samo sięga do książek, aby znaleźć poprawny wynik. Każdy z nas potrzebuje motywacji, więc dlaczego nie motywować dzieci do nauki poprzez połączenie jej z grami?

Uczniowie zapamiętują z lekcji najwięcej, gdy działają praktycznie. Nauczanie oparte na projektach oraz nauczanie przez odkrywanie pomaga uczniom przejąć odpowiedzialność za swoją naukę. Ciekawość pomaga zaangażować się uczniom i lepiej zrozumieć temat, zamiast tylko zapamiętywać zasady lub formuły.

Połączenie matematyki i sztuki zwiększa kreatywność wśród uczniów. Wzmacnianie zdolności artystycznych pozytywnie wpływa na umiejętności związane z matematyką. To połączenie powoduje, że umysł myśli w nowy i nieoczekiwany sposób.

FB - Inspire Math Matematyka
https://www.facebook.com/inspire.math.matematyka

Musisz się zalogować i musiałes pobrać ten plik, aby wysłać recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.