Ćwiczenie wypróbowane w praktyce szkolnej. Przeznaczone dla uczniów klas 7-8. Może poprzedzać samodzielne redagowanie rozprawki lub służyć doskonaleniu tej formy wypowiedzi. Polega na pracy z gotową rozprawką i dostrzeganiu w niej poszczególnych elementów. Uczniowie zapoznają się z tekstem, przypisują kolory poszczególnym elementom i wskazują ich obecność w tekście.
Zestaw składa się z trzech stron i zawiera:
-opis zadania
-przykładową realizację;
-materiał do ćwiczeń podczas lekcji pod kierunkiem nauczyciela lub w ramach samodzielnej pracy ucznia.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | egzaminósmoklasisty, formy wypowiedzi |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


„Treny” – szczegółowe omówienie do egzaminu ósmoklasisty – film youtube
Karty opowiadań
📚 Gotowe kryteria oceny opowiadania dla klas 4-5! ✍️ #opowiadanie 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź