Maszyny liczbowe: działania + prezentacja (klasa 4-8)

Maszyny liczbowe to aż 6 różnych kart pracy, w których trzeba odgadnąć, jaką zasadę działania ma każda z maszyn, a następnie policzyć, jak zmienią się inne liczby. Maszyny wykonują działania na liczbach naturalnych, całkowitych, ułamkach zwykłych (2 wersje trudności) i ułamkach dziesiętnych (2 wersje trudności). Do kart pracy dołączyłyśmy aż 7 różnych sposobów pracy z zadaniami. Maszyny można pokolorować.

Do kart pracy dołączona jest prezentacja z pięknymi grafikami kolorowych maszyn (wygenerowanych w AI). Łącznie zawiera aż 32 slajdy. Możemy wykorzystać ją w tablicy multimedialnej.

Dla kogo:

Uczniów szkół ponadpodstawowych

Przeznaczenie:

  • Na lekcję, aby utrwalić wiadomości z liczb naturalnych, liczb całkowitych, ułamków dziesiętnych lub ułamków zwykłych
  • Na zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty
  • Na zastępstwa.
  • Na zajęcia wyrównawcze.
  • Do pracy indywidualnej.

Zestaw zawiera:

  • 6 kart pracy w wersji A4 oraz A5 z zagadnień:
  1. Liczby naturalne
  2. Liczby całkowite
  3. Ułamki zwykłe – wersja 1 (dodawanie i odejmowanie ułamków o tych samych mianownikach, mnożenie przez liczbę)
  4. Ułamki zwykle – wersja 2 (dodawanie, odejmowanie o różnych mianownikach, mnożenie i dzielenie)
  5. Ułamki dziesiętne – wersja 1 (dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych)
  6. Ułamki dziesiętne – wersja 2 (dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie ułamków)
  • Odpowiedzi do zadań
  • Prezentację w formacie PDF ze wszystkimi zadaniami
  • Aż 7 sposobów pracy z kartami pracy i prezentacją

Dane techniczne:

Format: PDF + prezentacja w formacie PDF

Liczba plików: 2

Liczba stron łącznie: 13 + 32

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 41 - 50
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *