Math and Art Projekt: Drzewo Pitagorasa. Matematyka + Sztuka – Pole i Obwód, Trójkąty 45°, 45°, 90° i 30°, 60°, 90°, Twierdzenie Pitagorasa

Geometryczny projekt matematyczny – FRAKTAL, Drzewo Pitagorasa.
To świetny pomysł na pierwsze dni szkoły, letnią szkołę lub zajęcia matematyczne i plastyczne na koniec roku.

Dla każdej grupy wiekowej – w zależności od wybranej wersji.

Ten produkt zawiera wersje PDF do wydrukowania:

* 3 różne wersje drzewa Pitagorasa do pokolorowania (strony 2-4). Oblicz pola i obwody kwadratów (opcjonalnie).

* 3 różne wersje drzewa Pitagorasa do pokolorowania (strony 5-7). Użyj własności trójkątów 45°, 45°, 90° i 30°, 60°, 90°, aby obliczyć długości boków kwadratów.

* Wersja drzewa Pitagorasa 45°, 45°, 90° do wycięcia (strona 8).

* Instrukcje rysowania. Masz 3 opcje do wyboru (strona 9).

* Wersja drzewa Pitagorasa 45°, 45°, 90° do narysowania + kartka w kratkę (strona 10). Oblicz pola i obwody kwadratów (opcjonalnie).

* 3 różne wersje drzewa Pitagorasa do narysowania + kartka w kratkę (strony 11-13). Użyj własności trójkątów 45°, 45°, 90° i 30°, 60°, 90°, aby obliczyć długości boków kwadratów.

* Pusta kartka w kratkę i 3 różne wersje drzewa Pitagorasa (strony 14-17).

* Klucz odpowiedzi z długościami boków kwadratów (strony 18-20).

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja

Inspire Math Matematyka

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata.

Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu opartym na projektach, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Grywalizacja/gamifikacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier np. do pobudzania do nauki. Tworzę gry i escape roomy, które motywują uczniów do rozwiązywania zadań poprzez zdobywanie punktów, przechodzenie do kolejnych etapów i wygrywanie. Stworzenie wciągającej fabuły powoduje, że dziecko chce przejść dalej i samo sięga do książek, aby znaleźć poprawny wynik. Każdy z nas potrzebuje motywacji, więc dlaczego nie motywować dzieci do nauki poprzez połączenie jej z grami?

Uczniowie zapamiętują z lekcji najwięcej, gdy działają praktycznie. Nauczanie oparte na projektach oraz nauczanie przez odkrywanie pomaga uczniom przejąć odpowiedzialność za swoją naukę. Ciekawość pomaga zaangażować się uczniom i lepiej zrozumieć temat, zamiast tylko zapamiętywać zasady lub formuły.

Połączenie matematyki i sztuki zwiększa kreatywność wśród uczniów. Wzmacnianie zdolności artystycznych pozytywnie wpływa na umiejętności związane z matematyką. To połączenie powoduje, że umysł myśli w nowy i nieoczekiwany sposób.

FB - Inspire Math Matematyka
https://www.facebook.com/inspire.math.matematyka

Musisz się zalogować i musiałes pobrać ten plik, aby wysłać recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.