Zestaw do nauki słownictwa, ćwiczenia czytania i pisania związanego z dniem codziennym i nauką opisywania dnia codziennego. Zestaw skupia się na nauce i doskonaleniu umiejętności czytania i pisania w oparciu o 10 zwrotów:
– get up
– get dressed
– have breakfast
– have lunch
– have a shower
– brush my teeth
– go to school
– go to work
– come home
– go to bed
Zestaw zawiera 14 kart pracy, na których uczniowie bardzo dobrze i w angażujący sposób nauczą się pracy z tekstem, przećwiczą czytanie ze zrozumieniem oraz nauczą się opisywać swój dzień. Ponadto, karty pracy zawierają ćwiczenia na podawanie godzin w języku angielskim. W zestawie uczniowie będą mogli zmierzyć się z zadaniami :
– uzupełnianie zdań
– szukanie i poprawianie błędów
– uzupełnianie wyrazów
– węże wyrazowe
– wybór właściwych wyrazów
– rozsypanki wyrazowe
– dopasowywanie do siebie pasujących par i wiele innych.
W zestawie znajdują się karty pracy ćwiczące czytanie i pisanie, ale również znajduje się sekcja 4in1, w której na jednej stronie są 4 różne zadania, które świetnie nadają się do szybkich powtórek.
W galerii dostępne są 2 przykładowe strony, które znajdują się w zestawie.
Poprzez różnorodne ćwiczenia, zawierające zarówno czytanie jak i pisanie, uczniowie będą mogli w łatwy i szybki sposób opanować materiał.
————————————————–
Uzupełnieniem tego materiału jest zestaw skupiający się na opanowaniu słownictwa z tego tematu oparty na tych samych zwrotach. Zawiera on 11 stron zadań, które pomogą poznać i utrwalić słownictwo uczniom i jest on dostępny do zakupu oddzielnie.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5 |
Przedmiot | Angielski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | angielski słownictwo, poziom A2, poziom B1, zadania |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 15 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź