Materiał prezentuje i utrwala zasady pisowni „nie” z przymiotnikami oraz czasownikami. Został stworzony tak, aby zarówno wspierać ucznia w samodzielnym odkryciu i sformułowaniu zasad, jak i ćwiczyć i utrwalać ich wykorzystanie w praktyce. Ćwiczenia są zgodne z pedagogiką i systemem gramatycznym Montessori, mogą być wykorzystane również w szkolnictwie tradycyjnym lub edukacji domowej.
W skład materiału wchodzą:
– 3 karty do pracy indywidualnej o rosnącym stopniu trudności
– 2 karty pracy zespołowej (w parach)
– gra typu „memory” do utrwalenia pisowni poznanych wyrazów
– aktywność plastyczno-techniczna, utrwalająca zasady pisowni
– instrukcja oraz materiały do przeprowadzanie zabawy ruchowej, utrwalającej zasady.
Materiał wykonany w spójnej, przejrzystej i minimalistycznej estetyce.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | czasownik, gra dydaktyczna, gry językowe, karta pracy, ortografia, przymiotnik |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 10 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Materiały mogą być wykorzystane w całości po kolei podczas bloku lekcji (min. 2 jednostki lekcyjne) lub wykorzystywane stopniowe poprzez dłuższy czas. |


Girlanda wielkanocna, Wielkanoc
Weź i zapamiętaj. Ortografia. Trudności ortograficzne. 4-8
„Szkoła Ateńska” Rafaela Santi – praca z dziełem sztuki na języku polskim
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź