Co powiedzieć uczniowi, gdy pyta: Co to właściwie znaczy mieć prawa?
Zamiast podawać definicję – daj mu przestrzeń, by sam to odkrył.
Ten materiał to pięć różnorodnych aktywności, które łączą kreatywność z refleksją i realnym rozumieniem praw człowieka. Zadania zostały przygotowane z myślą o uczniach klas VII – VIII oraz szkoły ponadpodstawowej – wymagają myślenia, obserwacji i samodzielnego tworzenia.
Komplet zadań Prawa człowieka. Twój głos ma znaczenie może być wykorzystany w formie:
-
konkursu szkolnego,
-
szkolnych obchodów 10 grudnia – Międzynarodowego Dnia Praw Człowieka,
-
wartościowej lekcji wychowawczej,
- podczas zajęć z wiedzy o społeczeństwie czy Edukacji obywatelskiej.
To propozycja dla nauczycieli, którzy chcą mówić o prawach człowieka w sposób angażujący, bliski uczniowi i oparty na działaniu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Wiedza o społeczeństwie |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | analiza i interpretacja, burza mózgów, edukacja obywatelska, Godzina wychowawcza, karta pracy, metody aktywne, myślenie krytyczne, projekt, Stacje zadaniowe, zadania, zadanie, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Czas uzależniony jest od liczby osób biorących udział w rozwiązywaniu zadań. |


KĄTY I ICH WŁASNOŚCI – 2 książeczki z kartki A4 i instrukcja – ORIGAMI (KIRIGAMI)
Lalka – fiszki do lektury
Chemiczna rozsypanka, dopasowywanka – SOLE – 88 przykładów 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź