Przedstawiona przez mnie propozycja to jedna z metod pracy nad rozprawką w klasie ósmej. Instrukcja do samodzielnej pracy ucznia zawiera szczegółowy opis kolejnych kroków, które powinny towarzyszyć mu przy redagowaniu tej formy wypowiedzi.
Do instrukcji dla ucznia dorzucam zestaw ośmiu tematów skonstruowanych w oparciu o wybrane lektury obowiązkowe. Mogą posłużyć do dalszej pracy z uczniem.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | egzaminósmoklasisty, formy wypowiedzi, instrukcja, konspektyzajęć, lektury obowiązkowe |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Plansza skojarzeniowa -„Pan Tadeusz”
Dlaczego film pt. Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa zdobył tyle nagród filmowych i nominacji? . Scenariusz lekcji, karta pracy
Liczby pierwsze i złożone – prezentacja 

Recenzje
By Elzbieta Michalik on (Zweryfikowany zakup)
Polecam. Świetny materiał, Przemyślany układ. Praktyczne i cenne wskazówki.
Dla 228 z 373 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź