Drobne ćwiczenie, które służy mi przy wprowadzaniu rozprawki. Polega na wyczulenia ucznia na różnicę pomiędzy ARGUMENTEM a PRZYKŁADEM. Do wykonania podczas wspólnej pracy na lekcji, w zespołach uczniowskich lub w ramach pracy samodzielnej. odwołuje się do lektur obowiązkowych i nieobowiązkowych poznawanych w klasach 7-8.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | egzaminósmoklasisty, formy wypowiedzi, lektury obowiązkowe, rozprawka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Wpisy do Dziennika – rewalidacja gotowce, przykłady, inspiracje
Matematyczne kwiatki liczbowe + znaki działań
DARMOWE WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE – WPROWADZENIE 


Pomysłowe, krótkie, dobre do wykorzystania ćwiczeniowego.