GALERIA | |
Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | asertywność, autorytety, bezpieczeństwo, bezpieczeństwowinternecie, depresja, emocje, inność, nauczanie przez odkrywanie, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, pomocedydaktyczne, rozwój, rozwój nauczyciela, słowniczek, Sprawozdanie, wzór |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 13 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Odpowiedzialność i Zaangażowanie: Wszyscy pracownicy odpowiadają za ochronę dzieci i młodzieży przed krzywdzeniem.
Szkolenie i Edukacja: Regularne szkolenia z zakresu ochrony małoletnich.
Bezpieczne Środowisko: Zapewnienie bezpiecznego środowiska edukacyjnego i opiekuńczego.
Kodeks Bezpiecznych Relacji Personel – Dziecko:
• Szacunek i godność.
• Profesjonalizm w interakcjach.
• Zachowanie granic.
• Bezpieczeństwo i ochrona.
• Zachowania Niedozwolone:
• Niewłaściwy kontakt fizyczny.
• Nieodpowiednia komunikacja.
• Dyskryminacja i faworyzowanie.
• Ochrona prywatności.
Procedura Interwencji oraz Osoby Odpowiedzialne:
• Wczesne rozpoznawanie sygnałów.
• Szybka reakcja.
• Ochrona dziecka.
• Poufność.
….
Spis Treści:
1. Odpowiedzialność i Zaangażowanie
2. Szkolenie i Edukacja
3. Bezpieczne Środowisko
4. Kodeks Bezpiecznych Relacji Personel – Dziecko
5. Zachowania Niedozwolone
6. Implementacja i Monitorowanie Kodeksu
7. Procedura Interwencji oraz Osoby Odpowiedzialne
8. Dokumentowanie Zgłoszeń
9. Ewaluacja Standardów
10. Edukacja Personelu
11. Informowanie Rodziców i Dzieci o Standardach
12. Kodeks Bezpiecznych Relacji Dziecko – Dziecko
13. Bezpieczny Dostęp do Internetu
14. Plan Wsparcia po Ujawnieniu Krzywdzenia
15. Sytuacja Dzieci ze Specjalnymi Potrzebami
Całość wypunktowana, odpowiednio zredagowana
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź