- Ogólne cele praktyki.
- Specyficzne cele związane z pracą z uczniami z autyzmem.
- Harmonogram dni i godzin praktyki.
- Opis planowanych działań na każdy dzień.
- Opis dokumentacji placówki, w tym specjalistycznej dokumentacji dotyczącej uczniów z autyzmem (10 godzin).
- Sprawozdanie z zapoznania się z dokumentacją indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET) uczniów.
- Opis zajęć obserwowanych (40 godzin).
- Data, godzina, przedmiot, klasa.
- Cele zajęć.
- Metody i formy pracy stosowane przez nauczyciela.
- Zastosowane materiały i środki dydaktyczne.
- Uwagi dotyczące pracy uczniów, zwłaszcza tych z autyzmem.
- Wnioski i refleksje studenta.
- Opis zajęć prowadzonych wspólnie z nauczycielem (20 godzin).
- Data, godzina, przedmiot, klasa.
- Cele zajęć.
- Opis roli studenta w prowadzeniu zajęć.
- Reakcje uczniów, zwłaszcza tych z autyzmem.
- Refleksje i wnioski dotyczące współpracy z nauczycielem.
- Opis zajęć prowadzonych samodzielnie przez studenta (50 godzin).
- Data, godzina, przedmiot, klasa.
- Cele zajęć.
- Szczegółowy konspekt zajęć.
- Metody i formy pracy.
- Zastosowane materiały i środki dydaktyczne.
- Ocena realizacji celów.
- Reakcje uczniów, zwłaszcza tych z autyzmem.
- Refleksje i wnioski na przyszłość.
- Konspekty zajęć przeprowadzonych przez studenta, podpisane przez nauczyciela i studenta.
- Data i godzina zajęć.
- Cele zajęć.
- Opis treści i przebiegu zajęć.
- Zastosowane metody i formy pracy.
- Wykorzystane materiały dydaktyczne.
- Opinia opiekuna praktyk z placówki (dyrektora lub nauczyciela).
- Ocena realizacji zadań przez studenta.
- Mocne strony studenta.
- Obszary wymagające dalszego rozwoju.
- Opis doświadczeń zdobytych podczas praktyki.
- Wnioski dotyczące pracy z uczniami z autyzmem.
- Przemyślenia na temat zastosowanych metod i form pracy.
- Plany na przyszłość związane z pracą z uczniami z autyzmem.
Na co jeszcze warto zwrócić uwagę?
– SIKażdy wpis powinien odzwierciedlać konkretne działania, ich cel i efekty, przy jednoczesnym zachowaniu zasad poufności i zgodności z przepisami edukacyjnymi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, notatka, Pedagog specjalny, rozwój, rozwój nauczyciela, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 61 - 70 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |








Body parts. A robot game
List do Świętego Mikołaja A4 do Własnego Wydruku
Gra „5 sekund” – ADAM MICKIEWICZ – życie i twórczość – lektury z kl.7-8 – powtórzenie
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź