GALERIA | |
Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, rozwój, rozwój nauczyciela, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 101 lub więcej |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Co znajdziesz w naszym pakiecie?
280 wpisów do dziennika – dla zajęć indywidualnych oraz grupowych (2-3 osoby)
krótkie, jednozdaniowe opisy i cele zajęć
Praktyczne notatki i wskazówki – ułatwiające prowadzenie zajęć
Dostosowanie do indywidualnych potrzeb uczniów – uwzględniające ich wiek, poziom rozwoju oraz specyficzne trudności
Jak wygląda przykładowy wpis?
Uczeń: Jan Kowalski
Czas trwania: 30 minut
Opis zajęć: Jan uczestniczył w zabawie polegającej na przenoszeniu małych koralików za pomocą pęsety z jednej miski do drugiej.
Cele:
Rozwijanie precyzji ruchów ręki
Wzmacnianie mięśni dłoni
Koordynacja wzrokowo-ruchowa
Notatki:
Jan miał początkowo trudności z używaniem pęsety, ale z czasem poprawił swoją technikę.
Zauważono poprawę w precyzji ruchów i koordynacji.
Wpis do dziennika: Przeprowadzono zajęcia indywidualne z Janem Kowalskim, trwające 30 minut. Zajęcia obejmowały przenoszenie małych koralików za pomocą pęsety z jednej miski do drugiej. Celem zajęć było rozwijanie precyzji ruchów ręki, wzmacnianie mięśni dłoni oraz koordynacja wzrokowo-ruchowa. Jan miał początkowo trudności z używaniem pęsety, ale z czasem poprawił swoją technikę, zauważono poprawę w precyzji ruchów i koordynacji.
Grupa: 2 dzieci (zajęcia grupowe)
Czas trwania: 45 minut
Opis zajęć: Dzieci uczestniczyły w tworzeniu biżuterii z koralików i elastycznych sznurków.
Cele:
Rozwijanie precyzji ruchów ręki
Koordynacja wzrokowo-ruchowa
Kreatywność
Notatki:
Dzieci miały początkowo trudności z nawlekaniem koralików, ale z czasem poprawiły swoje techniki.
Zauważono poprawę w precyzji ruchów oraz koordynacji ręka-oko.
Wpis do dziennika: Przeprowadzono zajęcia grupowe z dwójką dzieci, trwające 45 minut. Zajęcia obejmowały tworzenie biżuterii z koralików i elastycznych sznurków. Celem zajęć było rozwijanie precyzji ruchów ręki, koordynacja wzrokowo-ruchowa oraz kreatywność. Dzieci miały początkowo trudności z nawlekaniem koralików, ale z czasem poprawiły swoje techniki, zauważono poprawę w precyzji ruchów oraz koordynacji ręka-oko.
Inne wpisy do dziennika:
– SI
Każdy wpis powinien odzwierciedlać konkretne działania, ich cel i efekty, przy jednoczesnym zachowaniu zasad poufności i zgodności z przepisami edukacyjnymi.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź