GALERIA | |
Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, rozwój, rozwój nauczyciela, TUS, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 101 lub więcej |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Drodzy Nauczyciele, Rodzice i Uczniowie!
Mamy fantastyczne wieści! Właśnie zakończyłam tworzenie kompletnego zestawu wpisów do dziennika TUS (Trening Umiejętności Społecznych) dla wszystkich grup wiekowych – od przedszkola aż po technikum!
Przedszkole (3-6 latki)
160 inspirujących wpisów pełnych kreatywnych i sensorycznych zabaw, które rozwijają zmysły, emocje i umiejętności społeczne naszych najmłodszych. Każdy miesiąc to nowe, ekscytujące tematy:
3-latki: Zabawy sensoryczne, rozpoznawanie emocji, pierwsze przyjaźnie.
4-latki: Prace plastyczne, eksperymenty, dbanie o środowisko.
5-latki: Hobby, zabawy zimowe, sadzenie roślin.
6-latki: Pasje, ulubione książki, plany na przyszłość.
Szkoła Podstawowa (klasy 1-8)
288 angażujących wpisów wspierających rozwój emocjonalny, komunikacyjny i współpracę w grupie. Każdy miesiąc przynosi nowe, ekscytujące tematy, które pomagają uczniom rozwijać się na wielu płaszczyznach:
Klasa 1: Integracja, zabawy zespołowe, rozpoznawanie uczuć.
Klasa 2: Talenty, emocje, ekologia.
Klasa 3: Pasje, radzenie sobie ze stresem, projekty ekologiczne.
Klasa 4: Komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, planowanie czasu.
Klasa 5: Komunikacja niewerbalna, techniki mediacji, motywacja.
Klasa 6: Zarządzanie stresem, budowanie relacji, priorytetyzacja zadań.
Klasa 7: Komunikacja międzykulturowa, organizacja wydarzeń, techniki relaksacyjne.
Klasa 8: Przygotowanie do egzaminów, zaawansowane techniki komunikacyjne, wsparcie rówieśników.
Liceum/Technikum (klasy 1-5)
212 ambitnych wpisów rozwijających umiejętności przywódcze, przedsiębiorczość oraz przygotowujących uczniów do egzaminów i przyszłej kariery. Każdy wpis to krok w stronę sukcesu:
Klasa 1: Projekty zespołowe, zarządzanie czasem, techniki mediacyjne.
Klasa 2: Komunikacja międzykulturowa, organizacja wydarzeń, utrzymywanie motywacji.
Klasa 3: Zarządzanie stresem, długoterminowe planowanie, słuchanie z empatią.
Klasa 4: Kompleksowe projekty zespołowe, zaawansowane techniki komunikacyjne, przyjmowanie odpowiedzialności za działania.
Klasa 5 Technikum: Symulacje biznesowe, projekty badawcze, tworzenie prototypów, przywództwo, zarządzanie finansami, refleksje nad czterema latami nauki.
Razem stworzyliśmy 660 wpisów, które będą wspierać nauczycieli w prowadzeniu zajęć TUS na każdym etapie edukacyjnym.
Zapraszam do korzystania z tych materiałów, które pomogą naszym uczniom w zdobywaniu cennych umiejętności społecznych i emocjonalnych. Dziękuję wszystkim za wsparcie i zaangażowanie w tym ważnym projekcie!
Cieszę się, że możemy wspierać rozwój naszych uczniów na każdym kroku ich edukacyjnej podróży. Przed nami wspólne sukcesy i niezapomniane chwile!
Dołączcie do nas w tej wyjątkowej podróży edukacyjnej!
Inne wpisy do dziennika:
– SI
Każdy wpis powinien odzwierciedlać konkretne działania, ich cel i efekty, przy jednoczesnym zachowaniu zasad poufności i zgodności z przepisami edukacyjnymi.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź