Zasady pisowni wyrazów z: rz, ż, ó, u, wielką literą oraz pisownie wyrazów „nie” z rzeczownikami, czasownikami i przymiotnikami

Materiał cyfrowy

Oddaję do Państwa dyspozycji opracowany przeze mnie materiał (skrypt) dla uczniów do nauki oraz powtarzania, utrwalania zasad pisowni wyrazów z: rz, ż, ó, u, pisowni wielką literą oraz pisowni łącznej i rozdzielnej partykuły „nie” z rzeczownikami, czasownikami i przymiotnikami. 

Materiał jest przejrzysty, czytelny, napisany, jak sądzę, językiem zrozumiałym dla uczniów od klasy trzeciej, czwartej aż po klasę ósmą. Może służyć także jako szybka powtórka. 

Polecam serdecznie i będę wdzięczny za informacje zwrotne o tym materiale oraz wszystkich innych, które udostępniam. 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 8
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Jakub Polonistyczny

Jestem nauczycielem języka polskiego od kilkunastu lat. Poza dziennymi studiami na filologii polskiej ukończyłem również podyplomowo edukację przedszkolną i wczesnoszkolną, historię oraz historię sztuki.

Nauczanie języka polskiego bardzo szeroko rozumianego jako nauki kultury (malarstwa, muzyki, filmu, filozofii i kulturoznawstwa oraz wszelkich innych nauk pokrewnych humanistyce) jest mi szalenie bliskie. W swojej pracy staram się przekazywać i budzić w uczniach zainteresowanie przede wszystkim kulturą oraz dobrą w moim odczuciu literaturą. Ponadto wspieram ich zawsze w umiejętności wyrażania własnego zdania zawsze popartego odpowiednimi argumentami. 

Nie lubię oceniać, natomiast bardzo cenię sobie dawanie uczniom konstruktywnej informacji zwrotnej o ich postępach w nauce, brakach, tym, nad czym powinni popracować. Nie chcę z nich zrobić polonistów, lecz świadomych użytkowników języka z wrażliwością na człowieczeństwo ... 

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *