Drodzy Autorzy i Klienci,
Właśnie wystartowaliśmy na nowej stronie, co było dla nas dużym wyzwaniem. Jeśli zauważycie, że jakaś funkcjonalność działa nieprawidłowo, śmiało zgłaszajcie to na adres admin@zlotynauczyciel.pl. Postaramy się rozwiązać to najszybciej, jak to możliwe.
Wishlist icon
cart
0
Klasa / Wiek
Klasa / Wiek
Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Format materiałów
Format materiałów
.pdf
Liczba stron
Liczba stron
71 - 80
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Tak
Przeznaczenie materiału
Przeznaczenie materiału
dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Średni czas aktywności
Średni czas aktywności
do 45 min

Przygotuj się na wyjątkową, interaktywną przygodę z pisankami! 

„E8 Easter Egg Hunt: Language Tasks Edition” to zestaw 32 kolorowych pisanek, każda z własnym kodem QR, który przenosi uczniów klas 5-8 w świat językowych wyzwań. W zestawie znajdują się 4 rodzaje zadań egzaminacyjnych, po 8 zadań każdego typu, które pomogą w nauce i doskonaleniu umiejętności językowych w sposób ciekawy i angażujący.

W skład pakietu wchodzą:

  • Pisanki z kodami QR – każde wyzwanie dostępne po zeskanowaniu,

  • Karty z zadaniami – idealne do ćwiczeń i utrwalania materiału,

  • Karty z odpowiedziami – zapewniające szybką weryfikację wyników.

  • 4 typy zadań: Tłumaczenie fragmentów zdań, Reakcje językowe, Mini dialogi, Uzupełnianie fragmentów zdań

To doskonały sposób na wprowadzenie elementu zabawy do nauki, który pomoże uczniom w rozwoju językowym w atmosferze świątecznej radości. Zestaw sprawdzi się zarówno w szkole, jak i w czasie wielkanocnych poszukiwań!

Zainwestuj w edukację w nowoczesnym wydaniu i pozwól uczniom odkrywać świat języka w kreatywny sposób!

Zasady gry „Easter E8 Tasks Egg Hunt” w wersji grupowej:

  1. Przygotowanie:

    • Pisanki z kodami QR ukryj/rozłóż/rozwieś w różnych miejscach w klasie.

    • Podziel uczniów na grupy (np. 3-4 osoby w każdej).

  2. Rozpoczęcie gry:

    • Każda grupa zaczyna szukać pisanek w klasie. Każda pisanka zawiera kod QR, który prowadzi do jednego z 4 typów zadań.

  3. Rozwiązywanie zadań:

    • Grupy muszą rozwiązać przynajmniej 1 zadanie z każdego typu.

    • Po zeskanowaniu kodu, grupa otrzymuje zadanie do rozwiązania. Zapisują odpowiedzi w zeszytach.

    • Po rozwiązaniu sprawdzają odpowiedzi na karcie z odpowiedziami/z nauczycielem.

  4. Punkty:

    Za każde poprawnie rozwiązane zadanie grupa zdobywa punkty.

  5. Zakończenie gry:

    • Gra kończy się, gdy wszystkie grupy znajdą pisanki i rozwiążą zadania.

    • Zwycięzcą zostaje grupa, która zdobyła najwięcej punktów za poprawnie rozwiązane zadania

Info

Brak recenzji

Dodaj swoją recenzję
Cześć! Nazywam się Jolanta Borys i na co dzień uczę angielskiego w różnych grupach wiekowych - od przedszkolaków po licealistów. Jestem nauczycielem od 18 lat. Przez lata pracy z dziećmi i młodzieżą stworzyłam bogaty zbiór materiałów, które pomogą Ci w nauce/nauczaniu angielskiego. Od prostych ćwiczeń dla przedszkolaków po bardziej zaawansowane zadania dla licealistów – wszystko, czego potrzebujesz, znajdziesz tutaj.