Zostań Tajnym Agentem – klasa 4-5 – mnożenie, dzielenie, dodawanie, odejmowanie – Nauczanie Oparte na Projektach (PBL)

Materiał cyfrowy

Zostań Tajnym Agentem – klasa 4-5.
Nauczanie Oparte na Projektach (PBL) – kilkudniowy projekt.

Jest to świetny pomysł na koniec roku, aby poćwiczyć zamianę ułamków niewłaściwych na liczby naturalne; mnożenie i dzielenie w zakresie 100; znajdowanie brakujących liczb w dodawaniu, odejmowaniu, mnożeniu i dzieleniu; dodawanie i odejmowanie pisemne.

Uczniowie chcą być tajnymi agentami, więc muszą zdać egzamin z szyfrowania i odszyfrowywania wiadomości. Jeśli zdadzą ten test, otrzymają odznakę tajnego agenta.

Studenci będą:
– kodować liczby w 5 różnych szyfrach,
– tworzyć własny tajny kod,
– kodować wiadomość i swój pseudonim w stworzonym kodzie,
– łamać kody przygotowane przez innego ucznia.

Ten projekt obejmuje:
– zamianę ułamków niewłaściwych na liczby naturalne;
– mnożenie i dzielenie w zakresie 100;
– znajdowanie brakujących liczb w dodawaniu, odejmowaniu, mnożeniu i dzieleniu;
– dodawanie i odejmowanie pisemne.

Produkt zawiera (pliki do pobrania):
– Edytowalna wersja w PowerPoint™.
– Wersja do druku w pdf (kolor).
– Wersja do druku w pdf (czarno-biała).
– Przykład zrealizowanego projektu.
– Karta oceny projektu.

Obejrzyj filmik:
https://drive.google.com/file/d/1djyDa7UY7b5LqGjEzWIwzT70pX9uO2GA/view?usp=sharing

7.99PLN – Dodaj do koszyka Do ceny należy doliczyć 5% podatku
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja

Inspire Math Matematyka

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata.

Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu opartym na projektach, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Grywalizacja/gamifikacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier np. do pobudzania do nauki. Tworzę gry i escape roomy, które motywują uczniów do rozwiązywania zadań poprzez zdobywanie punktów, przechodzenie do kolejnych etapów i wygrywanie. Stworzenie wciągającej fabuły powoduje, że dziecko chce przejść dalej i samo sięga do książek, aby znaleźć poprawny wynik. Każdy z nas potrzebuje motywacji, więc dlaczego nie motywować dzieci do nauki poprzez połączenie jej z grami?

Uczniowie zapamiętują z lekcji najwięcej, gdy działają praktycznie. Nauczanie oparte na projektach oraz nauczanie przez odkrywanie pomaga uczniom przejąć odpowiedzialność za swoją naukę. Ciekawość pomaga zaangażować się uczniom i lepiej zrozumieć temat, zamiast tylko zapamiętywać zasady lub formuły.

Połączenie matematyki i sztuki zwiększa kreatywność wśród uczniów. Wzmacnianie zdolności artystycznych pozytywnie wpływa na umiejętności związane z matematyką. To połączenie powoduje, że umysł myśli w nowy i nieoczekiwany sposób.

FB - Inspire Math Matematyka
https://www.facebook.com/inspire.math.matematyka

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *