Ile matematyki jest w ogrodzie? (klasa 5-8)

Zestaw kilku kart pracy, które tworzą całość i pokazują uczniom, gdzie matematyka ma zastosowanie w ogrodzie. Uczniowie wyznaczają odpowiednie części ogrodu: trawnik, warzywnik, sad, plac zabaw. Następnie uzupełniają komiks, aby dowiedzieć się, ile zapłacą za nasiona trawy. Aby zaznaczyć drzewa, które rosną w sadzie, muszą wykonać działania. Planują swój plac zabaw, obliczają koszty i wypisują fakturę.

Dla kogo:

  • Uczniów szkół podstawowych (klasy 5 – 8)

 

Przeznaczenie:

  • Na 1-3 lekcji, aby powtórzyć i utrwalić wiadomości nabyte na lekcjach matematyki.
  • Do pracy grupowej.

 

Zestaw zawiera:

  • 6 kart pracy, które tworzą całość związaną z zakładaniem ogrodu (ułamki zwykłe, ułamki dziesiętne, zadanie tekstowe w formie komiksu, wybór przedmiotów do określonej kwoty)
  • Instrukcja
  • Odpowiedzi do zadań

 

Dane techniczne:

Format: PDF

Liczba stron: 9

Liczba plików: 1

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 9
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *