Motywacja wewnętrzna i samodzielność – karty pracy

Motywacja wewnętrzna i samodzielność – karty pracy

 

UWAGA!
Potrzebny jest dostęp do dwóch odcinków bajki pt. „Tut Tut Autka w Pagórkowie” („Nauczyciel na zastępstwo” i „Szkolny projekt”).

Karty pracy idealne na zajęcia wychowawcze, zastępstwa itp.

Polecam podzielić uczniów losowo na grupy 3-4 osobowe. Każdy odcinek warto obejrzeć dwa razy – w trakcie oglądania uczniowie zapisują pytania, które im się nasuwają i które będą punktem wyjścia do dyskusji. Następnie każda grupa przygotowuje graficzną kartę pracy, zawierającą ułożone pytania. Grupy wymieniają się kartami, każda grupa ma czas na uzupełnienie. Następnie mieszamy grupy i rozdajemy każdej nasze karty pracy – wtedy mamy pewność, że każda grupa na pewno będzie mieć okazję do przedyskutowania tematu motywacji wewnętrznej i samodzielności (a może też odpowiedzialności?).

Przetestowane w szkole średniej, polecam także do klas 7 i 8 szkoły podstawowej.

Kategorie ogólne Myślenie wizualne
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty
Pliki graficzne .jpeg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

ola.kozlowska co myślę to rysuję

Nauczycielka matematyki i wychowawczyni w jednym z liceów ogólnokształcących na Podkarpaciu, egzaminatorka CKE.Pomysłodawczyni i współautorka innowacji pn. „Autonomiai empatia na lekcjach przedmiotowych w liceum”, za którą uzyskała „Certyfikat Podkarpackiej Akademii Innowacji Pedagogicznych”.Autorka artykułów w czasopismach „Kwartalnik Edukacyjnych” (PCEN) oraz „Sygnał” (Oficyna MM).Absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach „neurodydaktyka” oraz „tutoring i coaching w edukacji”, kursu dla nauczycieli „Szkoła współpracy” organizowanego przez NVClab, a także licznych szkoleń dotyczących sketchnotingu.Certyfikowana nauczycielka daltońska, ukończyła kurs tutorski I stopnia.Pasjonatka psychologii pozytywnej i edukacji skoncentrowanej na rozwiązaniach, propagatorka myślenia wizualnego.Wierzy w rozwój intelektu, jest zafascynowana procesem przyswajania wiedzy. W codziennej pracy ceni dobrą organizację oraz nastawienie na rozwój. Uważa, że zaangażowany i pełen pasji nauczyciel to taki, który kocha to co robi i bezustannie szuka skuteczniejszych sposobów dotarcia do uczniów, a także uczy się tak dużo, jak to tylko możliwe. W wolnej chwili lubi biegać, czytać kryminały i gotować. Prywatnie żona i mama dwóch dziewczynek, które, podobnie jak uczniowie, są dla niej niewyczerpanym źródłem inspiracji.

facebook.com/CoMysleToRysuje

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *